Hop4Elt

#Graphic design #Kinect #Sound

Nauka przez zabawę

Na zlecenie naszego klienta 4ELT stworzyliśmy interaktywną grę do nauki języka angielskiego dla najmłodszych. Hop4elt to aplikacja na urządzenia Microsoft Kinect v2 for Windows. Projekt w całości zrealizowany został przez zespół JMR. Zakres prac obejmował opracowanie techniczne oraz kreację. Oprócz koncepcji i wykonania oprogramowania oraz pełnej wizualizacji graficznej przygotowaliśmy także podkład dźwiękowy. Gra składa się z czterech mechanik dostosowanych do stopnia znajomości języka angielskiego.

  • Microsoft Kinect v2
  • Unity
  • DirectX
  • C#

Catch me if you can!

Sensor Kinect rozpoznaje poszczególnych graczy i przedstawia ich na urządzeniu jako kolorowe łapki. Po rozpoczęciu gry na ekranie zaczynają pojawiać się różne obiekty. Można je łapać za pomocą gestu zaciskania dłoni. Lektor wydaje polecenia w języku angielskim sugerujące, które przedmioty należy złapać. Uchwycenie właściwego obiektu sygnalizowane jest pojawieniem się gwiazdek w kolorze odpowiadającym danemu graczowi. Jeśli uczestnik gry popełni błąd, obiekt znika wyszarzając się.

Na koniec gry pojawia się ekran z wynikami oraz wyłoniona zostaje zwycięska drużyna. Grę można powtórzyć lub wrócić do menu głównego.

Watch out!

Gracze po rozpoznaniu przez sensor Kinect przedstawieni są na urządzeniu jako identyczne postaci różniące się kolorem oraz pojedynczymi elementami.

Z góry ekranu spadają rozmaite obiekty. Lektor mówi w języku angielskim, których z nich trzeba unikać. Aby poruszać postacią, należy przechylać się odpowiednio w prawą lub lewą stronę. Punkty naliczane są sekundowo (1 sekunda = 1 punkt). Jeśli któryś z graczy nie uniknie wymienionego przedmiotu, pojawia się grafika oraz dźwięk informujący o utracie punktu. Na koniec gry wyświetla się ekran z wynikami oraz wyłoniona zostaje zwycięska drużyna. Grę można powtórzyć lub wrócić do menu głównego.

Simon says...

Analogicznie, jak w poprzednich wariantach gry, na ekranie zaczynają pojawiać się różne obiekty. Tym razem lektor wypowiada w języku angielskim pełne zdanie sugerujące, jaki gest należy wykonać, kiedy uczestnik gry zobaczy konkretny przedmiot (np. „If you can see a rabbit stamp your feet”). Polecenia wybierane są losowo ze zbioru ponad 10 komend. Aby uzyskać punkt, polecenie trzeba wykonać prawidłowo i we właściwym momencie. Na koniec gry pojawia się ekran z wynikami oraz wyłoniona zostaje zwycięska drużyna. Grę można powtórzyć lub wrócić do menu głównego.

Where? What? Which one?

Analogicznie, jak w poprzednich wariantach gry, na ekranie zaczynają pojawiać się różne obiekty. Tym razem lektor wypowiada w języku angielskim pełne zdanie sugerujące, jaki gest należy wykonać, kiedy uczestnik gry zobaczy konkretny przedmiot (np. „If you can see a rabbit stamp your feet”). Polecenia wybierane są losowo ze zbioru ponad 10 komend. Aby uzyskać punkt, polecenie trzeba wykonać prawidłowo i we właściwym momencie. Na koniec gry pojawia się ekran z wynikami oraz wyłoniona zostaje zwycięska drużyna. Grę można powtórzyć lub wrócić do menu głównego.

PRZEKONALIŚMY CIĘ? POWIERZ NAM SWÓJ PROJEKT!

Kontakt

JMR Technologies Sp. z o.o. ul. Wołodyjowskiego 75 02-724 Warszawa

+48 22 415 55 80 kontakt@jmr.pl